محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

پایان 9 ماه انتظار

1392/11/24 19:22
نویسنده : مامان راضی
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت همه ی دوستان

من بابای محدثه جونی هستم .

امروز ساعت 8:50 خداوند بر سر ما منت نهاد و محدثه کوچولو را صحیح و سالم به ما هدیه کرد .

 محدثه خانم با وزن 3.750 وقد 51 در بیمارستان صدوقی اصفهان چشم به دنیا گشود و تشریف فرما شد .

خدا را صد هزار مرتبه شکر حال خانمم و نی نی کوچولوش خوبه  و من خدا را بابت این همه مهربونی سپاسگذارم .

از همه دوستانی که تو این مدت  با دعا هاشون ، بازدیدشون از وبلاگ و نظراتشون خانم بنده را یاری کردن تشکر می کنم .

محدثه کوچولوی من به دنیا خوش اومدی.

قدم بر چشم من گذاشتی نفسم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مطهره
20 بهمن 92 19:54
بسلامتی،خیییییلی خوشحال شدم.مبارک باشه..خدا براتون نگهش داره
مامی پوریا
20 بهمن 92 21:17
خداروشکر...انشالله قدمش مبارک باشه...منتظر عکس های محدثه جون هستیم
pani
20 بهمن 92 22:33
واااااااااااااای سلام مامان راضی تبریک میگم عزیزم انشالا که الان خوشحال ترین مامان زمین هستی و از افسردگی خبری نیست و زود زووووود خوب میشی و سرپا عزیزم منتظرم برگردی بیای تعریف کنی گلم
pani
22 بهمن 92 11:03
سلام مامان راضی معلومه خیلی سرت شلوغ شده گلم انشالا خوش باشی منم هر روز یه بار سر میزنم بلکه اومده باشی از وضعیتت نوشته باشی اخه نگرانتم از طرفی تا 2 ماه دیگه نینی منم میاد خیلی دوس داشتم برام از حال و هوای الان بنویسی همه چیز باید خیلی قشنگ باشه من که هز چی بیشتر نزدیک میشم کوتر باورم میشه
مامان سه قلوها
22 بهمن 92 12:42
سلاااااااام وااااااااااااای مباااااااااااااااارکه ایشالا قدمش خیر باشه خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که فرشته کوچولوتونو سالم و سلامت به دنیا اومد امروز شده یک روز و چند ساعت ... ای جااااااااااااااااااااااان
مامان پرنسس
22 بهمن 92 12:46
سلام راضیه جان.عزیزم مبارکه خیلی خوشحال شدم که نی نی کوچولوتو به سلامتی بغلت گرفتی.ایشاا... زندگیتون شادتر و زیباتر باشه با وجود محدثه جون. خانومی دعا کن منم نی نی مو به سلامتی بغلم بگیرم این گلها از طرف من و پرنسسم محدثه جون به دنیا خوش اومدی.
مامان یه نی نی کوچولو
22 بهمن 92 17:43
سلام عزیزم ، مبارک باشه ، خیلی خوشحال شدم، ایشالله همیشه در کنار هم خوش باشید ، مامان راضی برای منم دعا کن نینیم صحیح و سلامت به دنیا بیاد
مامان الوچه
22 بهمن 92 23:10
خوش اومدی خوشگل انوم الهی صد سال زنده باشی الهی عروس شی عزیزم الهی سایه مامان بابا بالا سرت حفظ شه خیلی خیلی مبارکه قدمت خانوم
مامان صدیقه
23 بهمن 92 8:16
مباررررررک.چه نی نی خوشکلی.ماشاالله.قدمش خیر باشه و خدا حفظش کنه براتون
مامانی ساره
23 بهمن 92 20:19
الهی مامان راضی و باباعلی انشاءالله که قدمش واستون خیر باشه خیلی خوشحال شدم خداروشکر
mahboob va ehlam
24 بهمن 92 14:48
akhjonammmmmmmmmmmmmmmmm kheyli kheli khoshalammmmmmmmm