محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

خدایا خودت کمکم کن

1392/10/3 12:01
نویسنده : مامان راضی
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم سلام عشقم ، جون دلم ، عمرم ، هلوی من چهارشنبه با بابایی رفتیم دکتر . خدا را شکر همه چیز خوب بود . مامانی دیگه عفونت ادراری هم نداشت . از مطب که اومدیم بیرون آقای پلیس بابایی را به خاطر نبستن کمربند جریمه کرد تازه میخواست به دلیل زوج و فرد بودن هم قبض بده اما تا فهمید شما تو دل منی و جایی واسه پارک ماشین نبوده تخفیف داد و جریمه ننوشت

                          

خلاصه دلبر من تا 8 هم منتظر شدیم تا نوبت سونوی من شد همه چیز خوب بود اما من خیلی نتونستم ببینمت  پیش خودم گفتم چه خوب شد که فیلم سونوگرافیتا توی 5 ماهگی گرفتیم . آخه توی 5 ماهگی همه اندامت و تکون خوردنات واضح تر بود انشالله اگه بشه فیلم سونوتا میزارم توی وبلاگت عجیجم .

بازم دکتر به مامانی استراحت داد چون سر خانوم خوشجل من توی لگنم بود وباید همچنان به روال قبل ادامه بدیم . یه کم غصم شد چون مجبورم کلی لباس و....بردارم و از شنبه راهی خونه مادر بشیم . فقط تو قول بده منا تنها نزاری جیجرم . انشالله که جود جود میایم خونه . میدونی چیه دلم واسه نوشتن و سر زدن به وبلاگتم تنگ میشه افسوس. از همین الان باید از همه ی دوستام عذر خواهی کنم که به مدت 10 روز نیستم که چیزی بنویسم و به وبلاگا تون سر بزنم . از همین جا میگم که دوستون دارم ودلم واسه همتون تنگ میشه دوست جوناقلب قلب

برم سراغ دخمل ماه خودم . دیشب توی سونو شما یک کیلو و سیصد گرم شده بودی اما دکتر تشخیص داد که توی کلیه های تو ادرار وجود دارهناراحت البته گفت خطری نیست و خیلی از کوچولو ها اینجور میشن و شاید تا آخر بارداری خوب بشه . اگر نشد باید وقتی به دنیا اومدی و یکماهه شدی ازت سونو بگیریم نگرانالهی من بمیرم چرا اینجوری شدی خیلی دلواپست شدم اما بازم دکتر دلداری داد که مطمئن باشم مشکلی وجود نداره  . ولی تو اینترنت که راجع به هیدرونفروز سرچ کردم نوشته بود توی دو تا کلیه ها خطرش بیشتره و از اون موقع تا حالا گریه امونم نمیده محدثه جونم .

خدایا به بزرگیت قسم مثل همیشه هوای نفس منا داشته باش . تازه دارم میفهمم مادر بودن یعنی چی . خدایا خودت دختر ناز منا سالم بهم عطا کن . من واقعا تحمل هیچ بیماری ای را واسش ندارم  . بهترینم من هر مشکلی را برای خودم به جون میخرم اما واسه همدم و آروم جونم نه .....

خدای مهربونم خودت دادی خودتم محافظ شیرینی زندگی من و علی جونم  باش .الـــــــــهــــــــی آمـــــــیــــــــــن

تو راه برگشت یکدفعه قسمت شد بریم روضه . فدات بشم من که اونجا تا تونستی تو دل مامانی شیطونی کردی فکر کنم از صدای مداح خیلی خوشت اومده بود فندوقچی من . همونجا از خدا خواستم که همه ی مامانای چشم انتظار نی نی دار بشن و کوچولو های تو راهی هم سالم به دنیا بیان . توام همینطور عخش من

دعا میکنم که تا آخر بارداری خوب خوب بشی تا وقتی به دنیا میای نیازی به سونو نداشته باشی یکی یکدونه ی من .بغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر جون
23 آذر 92 19:14
سلام عزیزم ایشا.. به سلامتی این دوران رو میگذرونی
مامان راضی
پاسخ
سلام مرسی گلم . به همچنین عزیزم
مامان فرزانه
24 آذر 92 0:21
گلم ایشالله که چیزی نیست خودش داده خودشم حفظش میکنه بسپارش به خود خدا
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم . ایشالا نی نی شمام سالم به دنیا بیاد
مامان ملیسا
25 آذر 92 12:02
سلام مامان محدثه جون انشاالله که دختر گلت سالم و سلامت بدنیا بیاد.تازه وقتی که بدنیا می یاد میبینی که چقدر مادر شدن سخت تره و هر لحظه اظطراب داری که نکنه خدای نکرده بچه طوریش شه ،دختر منم وقتی بدنیا اومد وقتی بردنش شنوایی سنجی گوشش پر شده بود از مایع آمونیوتیک به خاطر همین گفت یه ماه دیگه بیارش و من همش استرس داشتم که نکنه خدایه نکرده چیزی باشه،مادر شدن همینه دیگه شما هم غصه نخور انشاالله که تا بدنیا اومدن دختر گلت همه چی درست میشه
مامان راضی
پاسخ
سلاااام . مرسی عزیزم . واقعا همینه . انشالله که دخمل ماه شمام مشکلی نداشته باشه و همیشه سلامت باشه . حالا بهتر شده نی نی ناز خاله؟؟؟؟؟
محبوب
25 آذر 92 18:43
salam aji jonam ishala k nini khale jodi khof beshe negaran nabash omid be khodaaaaaaaaaa
مامان راضی
پاسخ
ملسی خاله محبوب . ایشالا
خاله فاطي ني ني
4 دی 92 11:17
عسيسم ايشااا. جود جود سالم مياد پيشتون عصه نخوريا باش ا جي جونم فدات شم ناج ني ني مونو بلم فداش شم
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه . خاله جون به حرف مامانم گوش کن و یه همبازی واسه من بیار تا من تهنا نباشم