محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

چند ماه اخیرررر...

1394/8/18 18:35
نویسنده : مامان راضی
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل راضی 

 

من اومدم با کلی عکس از ماهک خودم 

 

ووووی نمیدونین که جقدر سرگرمم با دختری که نمیرسم وبلاگشا به روز کنم   

 

محدثه جونی من در حال حاضر یکسال و نه ماهشا تموم کرده و چند ماه دیگه تولدشه

 

هوراااا

 

خدا جونم شکر صد هزار بار شکر که دختر نازما بهم عطا کردی 

 

روزام با تو میگذره نفس من صبحا که بیدار میشم واس نماز بیشتر اوقات پا میشی و شیر خشکتا میخوری بعد

 

دوباره میخوابی دیگه میدونی مامان سه روز تو هفته میره باشگاه و اگه بیدارم بشی غر نمیزنی که ببرمت

 

کلی متن نوشتم یهو دستم خورد پرید اعصابم خرد شد

 

 

جونم واست بگه مامانی که محرم 94 هم اومد و رفت و تو خاونمتر شده بودی

 

هر شب که از روضه میومدم باید وا ست اسفند دود میکردم از بس شیرین کاری میکردی تو روضه به سینت

میزدی و میگفتی ابلفضل و حسین   نانم یعنی حسین جانم

 

مامان فدای شیرین زبونش بشه  که دامنه لغاتت خیلی وسیع شده ماشالااا

 

از میوه ها دیب . اندور .انار .هنونه. موز . پرتگال و ...را میگی

 

از افعال . بده   . بگیر . بپوش. بشور و بخور و بشین . بیا . برو . بخواب و ...

 

از اسامی هم تتایش . پری . مجید . محمد . امیر . علی . یگانه . رحانه . زهرا. هانیه . منوم :معصوم . عافا :

عارفه و ... را ادا میکنی

 

حضور ذهن ندارم عزیزکم ولی شیرینی من تویی خانومم

 

ماشالا شیطون شدی و فضول من تمیز میکنم و تو بدنبالم به هم میریزی  

 

وووووی از دست تو الانم دیوارا خط خطی کردی 

 

بلااااایی شدی که نگووو

 

از خدا میخوام تنت همیشه سالم باشه و واس سلامتی مامانم دعا کنی گل خوشبوی من

 

دوست دااارم

 

بریم سراغ عکسات 

 

 

 

اب تنی خونه مادر 

 

 

 

الهی بمیرم چند وقت پیش صورتت اینطور شد بردیم دکتر دارو داد خوب شدی 

معلوم نشد چی گزیده بود فدات بشم مامانی 

 

 

 

 

 

اینم از ژستات

 

1               

 

 

 

 

 

اینم از شیطنتات

 

 

 

 

 

 

فدای حجابت بشه راضیه

 

 

 

اینم محدثه جونی و بابایی گل

 

 

خدایا خودت مواظب جوجوم باش 

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان مهنا
20 آبان 94 2:19
ماشالله به محدثه جوونی که اینقدرناز وخانومه فداش بااین ژستای خو شگلش
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان صدیقه
20 آبان 94 7:42
سلام عزیزم محدثه جوون چه خانم شده ماشالا.
مامان گیلدا
20 آبان 94 18:38
ماشالله به دخمل وروجک و شیرین زبونم مامان گلش حتما برا خوشگل خانم اسفند دود کن
مامان شهراد
20 آبان 94 19:30
افرین محدثه جون هم عکسات و هم حرف زدنت همش لایک داشت ماشالا عزیزم
مامان فاطمه
2 آذر 94 9:14
ای خدا... چقد خانوم شدی تو دخملی..ماشاله تو جونت عاشق موهاتم که بستیشون وای خدا جونم جقد بامزه است اون عکسی که رفتی زیر صندلی
خاله فاطی
6 آذر 94 22:29
بخورمش چشای خاله چقدر ناز شده ماشاالله ان شاالله سالم وشاد کنار هم باشین عشق خاله وقتی حرف میزنه میخام بخورمش
مامان محدثه
7 آذر 94 16:19
فدات بشم من عزیز خاله افرین به شیرین کاریات خوشگل جون
مامان راضی
پاسخ
فدای تو عزیز دلمممم
خاله فاطی
12 آذر 94 14:17
قربونش بشم فسقلی خاله که اینقدر قشنگ باناز حرف میزنه میخام بخورمش آجی جونم برادخمل گلی اسپند دودکن چشم نخوره ماشاالله
مامان راضی
پاسخ
فدای تو اجی جونمممم
مامان علی کوچولو
16 آذر 94 13:56
عزیزم.ماشالله چقد مقنعه بهش میاد
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان شهناز
14 اسفند 94 20:19
فدای محدثه خوشگل و خوشزبون...افرین که اینقدر حرف بلدی...ایشالا بزودی از شهرادم بشنوم....
مامان راضی
پاسخ
مرسی انشالله شیرین زبونیاش بیشتر میشه .