محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

نامه ی باباعلی به دخـملش

1392/10/4 13:35
نویسنده : مامان راضی
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محدثه کوچولوی من

دو ماه دیگه قراره گل همیشه بهار زندگی مشترک من و مامانی بشی عزیزم.

قربونت برم الهی این هفت ماه که مثل باد گذشت ، با همه سختی ها و شیرینی هاش ...

اما دیگه همه چیز آماده ورود شما به این دنیاست نفس بابایی . هورا

عسلکم  همیشه تو دل مامانی تکون بخور تا من لمست کنم

چون من عاشق لمس کردنتم بغلایشاالله که سالم بیای پیشمون دختر خوشکل بابایی.

من تو ومامانی را خیلی خیلی دوست دارمماچ وهمیشه سلامتیتونا از خدا میخوام .... راستش مامان راضی تو این مدت از دست من خیلی اذیت شد چون اونقدری که باید پیشش نموندم اما قول میدم هیچ وقت تنهاتون نزارم.خجالت 

دوستون دااااااااااااااارم جیاااااااااااااددد  قلب بوس بوس بوس بـــــــــــــــــــــــوسماچ  

روز تولد تو روز هزار خاطرست .... پیشاپیش تولدت مبارک گل پونه ، گل عزیز من  یکی یدونه ......بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محبوب
16 آذر 92 17:28
tafalod tafalod tafalodet mobarakkkkkkkkkkkkkk
مامان راضی
پاسخ
مـــــــــــــرســــــــــــــــــــــی