محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

ده ماهگیت مبارک بهونه ی زندگی من

1393/10/1 14:29
نویسنده : مامان راضی
546 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       

                                                 

 

 

ماهگی بهونه ی قشنگ زندگی من و بابا علی مبارک

 

 

 

ببخش محدثه جونم که دیر تبریک گفتم 

 

 

 

ایشالا که 120 ساله بشی عزیزکم

 

 

 

فدای تو بشم من الهی....

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان هستی
5 دی 93 23:48
ده ماهگیت مبارک عزیزخاله, ایشاالله صدساله بشی جوجویی بوس بوس واسه نفس خاله
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جونم بوس واسه شما و هستی جونی
مامان فاطمه
7 دی 93 22:57
الهی قربونت برم که ده ماهه شدی چیزی دیگه به اولین جشن تولدت نمونده انگار همین دیروز بودی که منتظر بودیم به دنیا بیای.
مامان راضی
پاسخ
ممنون فداتشم فدای محبتت
مامان حبه قند
20 دی 93 22:02
دختر خوشگلمونو ببوس.مبارک باشه
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیز دلم چشممممممممممممم