محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

خاله فاطی تبریک.....

1393/7/25 10:31
نویسنده : مامان راضی
670 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محدثه خانومم دخمل بلای من

 

 

اومدم یه خبر خوش بدم وبرم .

 

 

خاله فاطی هم بارداره و ایشالا تا هفت ماهه دیگه یه نی نی ناز و سالم

به خاندان ما اضافه میشه 

 

 

آخ که چقدر ذوق دارم واسه جیگیلی خودمون .

 

 

مامانی راستشا بخوای من خاله فاطی را خیلی دوسش دارم از خواهربهمنزدیکتره 

 

 

بیا با همدیگه دعا کنیم که خدای مهلبون ایشالا یه دخمل ناز و سالم بهشبده و آرزوی خاله فاطی بر آورده بشه 

 

 

خداجونم اول سلامتی کوچولوی تو راهی آبجیما میخوام بعدم خواهش

میکنم که یه دختر سالم و صالح بهشون عطا کنی 

 

 

خواهر من واقعا لیاقتشا داره .

 

 

آجی جونم مواجب خودت باش تا ایشالا به زودی با خبر خوش سلامتی و

دخمل بودن نی نی بیای سراغ وبلاگ محدثه جونممممم .

 

 

خدا جونم به هر کسی که بچه نداره یه بچه ی ناز و سالم عطا بفرما 

 

به خواهر وبلاگی خودم زهرا جونم یه یاسمین زهرا ی ناز عطا کن .

 

 

الهی آمین

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

کد نود 32
25 مهر 93 12:00
سلام وبلاگ خوب و زیبایی دارین اگر اهل تبادل لینک هستید ما رو با نام یوزرنیم و پسورد رایگان نود 32 و به آدرس http://n0d.blogfa.com/ لینک کنید و در نظرات بگویید شما را به چه اسمی لینک کنیم +-+--+--
زندگی از آ...تا...ی
25 مهر 93 12:27
سلام مامی آموزش آشپزی، شیرینی پزی، عروسک دوزی، ساخت جواهرات، آرایش و مدل و مو، داستان کودک و نکات روانشناسی و صدها مطلب جالب و خنده دار رو می تونید در سایت زندگی از آ...تا...ی ببینید. فقط قبل از ورود به سایت کارهاتون رو انجام بدید، غذاتون و هم بپزید، نی نی رو هم از مهد بیارین، چون معلوم نیست کی از سایت بیاید بیرون، بس که جالبه مطالبش.
مینا
25 مهر 93 13:35
سلام راضی جووووووووونننننننننننممممممممممم مرسی ک ب وبلاگم سرمیزنی و با نظراتت خوشحالم میکنیو بهم انرژی میدی ایشالا توراهی اجی جونت سالمو سلامت دنیا بیاد محدثه جونیو ازجای من ی بوس گنده بکن و حتما عکسای جدیدشو بذار ک دلم خیلی واسش تنگ شده
مامان راضی
پاسخ
سلاممممم گلکممممممممممم خواهش میکنم مینا جونممممممممممم ایشالاااااااااااااااا لطف داری فداتشم . چشممممممممممممممم
زهرا
26 مهر 93 7:46
سلام راضي جون. به فاطمه جونم تبريك ميگم ايشالا بحق مهربونيه خدا يه دخمل سالمو صالح تو وجودش باشه و پاكترين هديه شو از خدا بگيره از صميم قلب آرزو ميكنم جواب سونوگرافيش همون باشه كه ميخواد. فداتشم راضي جون مرسي بخاطر دعاي قشنگت عزيزم, الهيييييييييييييييييييييييي آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين خدا دخملتو برات حفظ كنه گلم. ميبوسمتون يه عــــــــــــــــــــــــــــالمه
مامان راضی
پاسخ
سلام جونم ممنون خانومی ایشالا توی وجود خودت هم به زودی یه دخملی ناز جوونه بزنه . من و محدثه چی هم میبوسیمت فداتشممممممممم
خاله فاطی نی نی
27 مهر 93 18:20
سلام به اجیه مهربون خودم واقعا خوشحالم کردی به فکر من بودی اجی جونم میدونی که من چقدر دوست داشتم ودارم ممنونم بابت دعاتون انشاا. دخمل سالم وصالح خدا بهمون بده که با محدثه گلی مون بازی کنه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییییی خوشحالم کردی واقعا اجیه خودمیانشااا. هرکسی هم در انتظار بچه دار شدنه خداجون زود زود به انتظارشون خاتمه بده انشاااااا.............بعدشم یه عالمه دلم برا محدثه گلی واجی جونم تنگ تنگ شده جود بیاین ببینمتون قربونت بشم بازم ممنون
مامان راضی
پاسخ
سلااااام مگه میشه به فکر ابجی گلم نباشم عزیزمی ایشالا خدا جواب قلب پاک و مهربونتا میده . مواظب خودت باش قربونت برم من .
مامانی ساره
28 مهر 93 11:41
منم تبریک میگم انشاءالله یه نی نی سالم و خوشمل به دنیا بیاره
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلم انشاله
عسل
29 مهر 93 14:39
پس عکسای نی نی کوووووووووشن؟؟؟؟؟؟
مامان راضی
پاسخ
ممنون از نظرتون دوست گرامی پس آدرس میزاشتین بیام سراغ وبتون ... به زودی
خاله فاطی نی نی
3 آبان 93 19:01
ازهمه دوستان که نی نی دار شدنم رو تبریک گفتن تشکر میکنم زحمت کشیدن فدای محبتتتون بوس بوس از اجی خودمم که مخصوص تشکر میکنم قربونت بشم
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه عزیزممممممم ایشالا به سلامتی یه نی نی ناز و خواستنی به دنیا بیاری اجی جونمممممممممممم