محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

ادای اولین کلمه

1393/7/20 21:06
نویسنده : مامان راضی
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محدثه من

 

سلام نفس مامان

 

نمیدونم از کجا واست بنویسم . ببخش که مامانی دیر به دیر میاد سراغ وبت .آخه خیلی سرگرم تو و زندگی هستم .

 

روزهام با وجود تو و شیرین کاریات میگذره و هر لحظه خدا را شکر گزارم که تو را به من و علی عزیز تر از جونم هدیه داد .

 

خدا جونمممم هزارااااااااان بار شکررررررررررررر

 

 

میخوام از اولین کلمه ای که به وضوح به زبون آوردی واست بنویسم .

 

چند روز پیش در هفت ماه و بیست و هشت روزگیت کلمه ی مامان را خیلی زیبا تلفظ کردی . نمیدونی که چقدر اون روز من ذوق زده شدم . توام تا میدیدی من ذوق میکنم پشت سر هم میگفتی مامان ....

 

 

خدایا با شنیدن این کلمه از زبون دخملی شادیهام ده برابر شد و بازم باید بگم شکرت

 

 

البته از اون روز تا حالا کلمه ی دد وعمه و بابا را هم قشنگ ادا میکنی و هر وقتم شیر بخوای ناز میکنی و میگی م م

 

الهی که من فدای زبون شیرین تو بشم .

 

 

خیلی دوست دارم عزیزکم .

 

 

ایشالا که همیشه سالم و سر حال باشی و از من و بابا علی دلبری کنی .

 

 

بوسسسسسسسسسسسس

 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

زهرا
22 مهر 93 8:20
سلام راضي جون مباركه عزيزم هم عيدتون مباركه هم شيرين زبوني محدثه جونايشالا هميشه با كلمه هاش باعث شكرگزاريت بشه گلم. از طرف من ببوسش
مامان راضی
پاسخ
مرسی خانوم گل لطف داری عزیزمممممم
مامان حبه قند
25 مهر 93 0:25
وای خدای من چه لذتی.آفرین معلومه گل دختر مون زود به حرف میفته.بوسش گلم رو
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیز دلم ایشالا به زودی این لذت شیرین را تجربه کنی خانومی
pani
25 مهر 93 20:51
از شنیدنش کلی هیجان زده شدم نمیدونم وقتی مهرسام به من بگه مامان چه حالی بشم خوش به حالت
مامان راضی
پاسخ
عزیزمی ایشالا به زودی این کلمه ی شنیدنی و ناب را از زبان مهرسام عسلی بشنوی گلممممممممممم.
arezoo
27 مهر 93 12:02
ای جونم چه کیفی کردی خدایی
مامان راضی
پاسخ
بلهههههههههههههه
مامان فاطمه
29 مهر 93 22:03
قربون این مامان گفتنت بشم من عسیسممممم
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه فداتشم ممنون گلمممممم
خاله فاطی نی نی
3 آبان 93 19:09
الهی خاله فاطی قربون مامان گفتن دخمل جیجلی بشه واقعا چه حسی داره وقتی از زبون بچه ات کلمه مامانئ میشنوی انشااا همه مامانو این حسو تجربه کنن راستی حرف زدن محدثه گلی مون رو تبریک میگم انشااا همیشه برات بلبل زبونی کنه............
مامان راضی
پاسخ
ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااا ممنون فدای تو بشم من .
مامان علی کوچولو
4 آبان 93 22:52
الهی ،افرین به ایندخمل بلا،انشالله همیشه گل لبخند روی لباتون باشه
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم به همچنین برای شما خانومی
مامانی ساره
22 آبان 93 18:50
الهییییییییییییییییییییی آفرین به دختر کوچولوی نازمون خیلی لحظات شیرینیه
مامان راضی
پاسخ
بلللللللللللللله