محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

برف بازی مامانی و محدثه کوچولوش

1392/10/30 12:11
نویسنده : مامان راضی
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محدثه جونم خوبی مامانم؟؟؟؟؟؟ چیکار میکنی ؟؟؟ تپل مپل شدی نفسم؟؟؟؟؟ کمتر از یک ماه دیگه میای تو بغلم خانوم کوچولوی من . دلم بی صبرانه در انتظار دیدنته یکی یکدونه ی راضی . دلهره دارم واسه خیلی چیزا اما از خدا میخوام مثل همیشه یار و یاور من باشه و مامانتا تهنا نگذاره لبخند. تو هفته ی 35 هستیم و حدود 10 روز دیگه که من و تو وارد نه ماهگی بشیم هر لحظه ممکنه که شما تشریف فرما بشین باورم نمیشه که دارم مادر میشم . خدایا هزاران بار شکر گزارتم و امید وارم که همیشه هوای این بنده ی گنهکارا داشته باشی.

حالا بریم سراغ برف بازی مامان . خیلی خوش گذشت الهی من فدات بشم که دعا کردی مامان بی نصیب نمونه . شنبه با بابا علی و خاله فاطی و امیر رفتیم بیرون و کلی برف بازی کردیم و عکس گرفتیم یه کم شما اذیت شدی و منم نگران بودم طوریت نشه اما خدا را شکر به خیر گذشت . البته بابایی هم خیلی مواجبمون بود که لیز نخوریم . یه آدم برفی گنده هم درست کردیم و خلاصه که بعد چند سال این برف بازی خیلی خیلی حال داد عشق مامان .

یه کم روحیم گرفته و حال و حوصله ی هیج جا را ندارم انشاله که از بارداریم باشه و با اومدن شما مامان مثل همیشه شاد و سر حال بشهقلب البته در کنار دو تا دلیل های زنده بودنش . ااااالللللههههههیییی آآآآآآآمممممیییییننننن

دوست دارم نازگلم . واسه همه دعا کن که همیشه شاد باشن و همچنین واسه زندگی سه نفره ی خودمون .                        

مواجب خودت باش آروم جونممممممممممممم.بای یای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

mahboob
30 دی 92 13:04
kofteton behe vaghean bedone ma beheton khosh gozashttttttt oishala hamishe khosh bashi aji akhjonnnnnnnnnnnnn delemon lak zade vase inke biaim bebinimesh mohadese golllllllllllllllll fadaddddd
مامان راضی
پاسخ
جاتون خالی ملسی فداتشممممممممممممممممممممممممممممم
مامان یه نی نی کوچولو
30 دی 92 13:39
ایشالله که نینیتون صحیح و سلامت به دنیا بیاد وروزای خوشتون ادامه داشته باشه عزیزم
مامان راضی
پاسخ
مرسی فدای محبتت خانومی
مامان آلوچه
30 دی 92 15:03
الهی این هفته های اخر هم به خیر و خوشی بگذره ما به صبرانه منتظر دیدن روی ماه محدثه خانوم هستیم
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیز دلم
ارلا
30 دی 92 20:24
اااااااااااااااااااااااااای جونم مامان خانوم
نیلوفر جون
1 بهمن 92 0:24
مامان راضی
پاسخ
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییی
خاله فاطی نی نی
1 بهمن 92 10:05
بله خیلی خوش گدشت چه ادم برفی درست کردیم بامحدثه جونی خیلی خوش گذشت انشاا.جودجود بیادبه دنیابغلش کنیم بوچش کنیم انشااا......................................
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جون جونییییییییییایشالاااااااا
مامی سارا
1 بهمن 92 20:36
راضی جون ممنون که بهم سر زدی منم لینکت کردم عزیزم مراقب خودتو دخملی باش که همین چند روزم به سلامتی بگذره واستون آرزوی بهترینا رو دارم
مامان راضی
پاسخ
مرسی فداتشم به همچنین گلم
شیوا
2 بهمن 92 11:26
ایشالا دختر نازتون صحیح و سلامت به دنیا بیاد. ممنون که به وبلاگمون سر زدید.
مامان راضی
پاسخ
ملسی گلممممممم
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
2 بهمن 92 17:43
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
زهرا
3 بهمن 92 9:54
سلم راضی جون. خوبی عزیز دلم؟ مرسی که بهم سر زدی خانومی. ایشالا محدثه کوچولو زود بیاد تو بغلت عزیییییزم. راستی از کجا میدونستی از همون اول که نی نی دخملهآخه میدونی که منم عاشق دخملم نوشته هاتو خوندم حسودیم شد. مخصوصا اونجا که نوشتی دختردار شدن یعنی......منم میخوام.برام دعا کن معلومع خیلی با ایمانی حالام که مامانی دعات یه جای دیگه تو درگاه خدا داره. ایشالا زود زود عکسای شوشگل خانومو ببینم. فداتشم مرسی که لینکم کردی منم با افتخار لینکت میکنم. بوووووووووووووووووووووس
مامان راضی
پاسخ
سلام گلکم. ملسی فداتشم. منم خیلی دوست داشتم و همیشه به خدا میگفتم اول سالم باشه و بعد دخمل . واسه خدا هیچ دشواری نداره ایشالا به جودی خبر نی نی دار شدنتا بشنوم عزیزمممممملیاقت داشته باشم به روی چشم دعا میکنم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
خاله فاطی نی نی
3 بهمن 92 23:03
خیلی دلم گرفته اجی جونم منم دلم مخملی سالم میخواد برای اجی خیلی دعاکن خوش به سعادتت محدثه جونی روداری
مامان راضی
پاسخ
انشاله خاله فاطمه هم یه دوست واسه محدثه میاره. انننننننشششششششششششاااااااااااااااااالههههههههههههه توام واسه من خییییییلی دعا کن خودت از دل آشوب آجی خبر داری ملسی فداتشمممممممممممممم