محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

آتلیه....

1395/7/19 11:15
نویسنده : مامان راضی
362 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

من نه بهشت میخواهم و نه آسمان و نه زمین

 

بهشت من و زندگیم نفس های آرام کودکی توست 

 

من مادرم همانی که خالقم ذره ای از عظمتش را به من بخشید تا تجربه کنم حس بزرگی و

لامتناهی بودنش را

 

من هیچ نمیخواهم هیج . . .

 

هیچ روزی به من تعلق ندارد,همه ی روزها و ساعت ها و دقیقه ها و ثانیه های من تویی و

من دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است بر تو و هیچ

منتی از من بر تو وارد نیست که من با اختیار و عشق تو را به این دنیای پرآشوب فرا خوانده ام

 

بهترین اتفاق زندگیم عاااشقتمممم

 

پسندها (2)

نظرات (0)