محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

آتلیه....

1395/7/19 10:50
نویسنده : مامان راضی
202 بازدید
اشتراک گذاری

 

 
روزها روزهایی است که خواه یا ناخواه مثل هر روزند و چه خوب

 

دخترک رویاهای من این روزها با وجود تو سخت تر ولی شیرین ترند و چه راحت

است تحمل بیشتر و بیشتر این سختی...

 

میگویند تو را لوس میکنم! میگویم من یک مادرم و مادر یعنی بنده ای بی چون و

چرا ...

 

میگویند زحمتی در کار نبود!!! و من در تفکر این غوطه ورم که با تو و بی تو هر

لحظه و هر کجا و چه بی زحمت به گفته ایشان !!!

 

میگویم دوستت دارم و تو صورتت را به صورتم میفشاری آنقدر محکم که هراس

دارم چشمانت آسیب ببینند...

 

من به تو ایمان دارم و خوب میدانم که میدانی برای من بهترین بهترینهایی ...

 

تو به من اعتماد داری و من این حس لطبف دست نیافتنی رو در همه لحظات با

تمامی وجودم احساس میکنم و به خود میبالم

 

من هم به تو اعتماد دارم آیا میدانی؟؟؟؟

 

محدثه ی من دخترک زمستانی من فصل تولد تو و ماه تولد تو بهترین ماهها و

فصل هاست ....

 

 

عاشقتم

 

اگر تو نبودی همیشه در توهم عشق باقی میماندم و من چه خوشبختم که در

عمر زود گذر خود عشق را توانستم با تمام وجود حس کنم ... زیباترین من.......

 

خدای مهربونم از تو ممنونم که به من هر آنچه نهایت میتوانست باشد هدیه

کردی 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

گیلدا
19 مهر 95 17:50
ای جونم چه دخمل خوشگلی
مامان فدیا
26 مهر 95 8:52
به به واقعا عکسای گل دختری قشنگ شدن افرین به دختر گلی با این ژستا و افرین به عکاس (راستی این اتلیه کجا هست؟)