محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

عاشقتم عشق من

1392/9/11 19:14
نویسنده : مامان راضی
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگل خانوم، خوبی عجیجم؟ ایشالا که همیشه سرحال باشی ودر حال تکون خوردن  دلم خیلی واست تنج شده کوچولو ی من. یه وقتایی پیش خودم میگم یعنی من تورا از نزدیک می بینم سوالدلم واسه دیدن ودر آغوش گرفتنتبغل لک زده . دو روزی که خونه مادر بودیم کمتر تکون خوردی ومنا خیلی نگران خودت کردی . الهی دردت به جونم بخوره این دو ماه ونیم باقی مونده را هم با مامان کنار بیا تا ایشالا سالم پا به دنیای ما بگذاری . باباعلی هم حالش خوب نیست ، حسابی سرما خورده . رفته دکتر دعا کن جود جود رو پا بشه آخه مامان تحمل مریضی اونا نداره  .

جفتتون واسم خیلی عزیزین . دوستون دارم ، عاشقتونم ، میمیرم براتون . بـــــــــــــــــــــــــــوسماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محبوب
16 آذر 92 17:26
mamanam inaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ishala abji hamishe ba ham ba shadi dar kenare ham bashiddddddddd babajon khobesssssssssssssss
مامان راضی
پاسخ
خوبس خوبس خیلی خوبس