محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

اولین قدم های زندگی

1394/2/2 23:17
نویسنده : مامان راضی
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم خانومم دختر ماهم 

 

فدای قد و بالات بشم که روز به روز داری تو دلم جا باز میکنی 

 

نمیدونی چقدر دوست دارم و عاشقتم

 

بلایی شدی که نگوووووووووووو

 

اولین خبر اینه که فرشته کوچولوی من در اغاز سیزده ماهگی تونست بدون کمک و به

 

تنهایی راه بره......

 

                    محدثه ی نازم اولین قدمهای زندگیت مبارک

 

                                         

                                              

 

 

انشاله که قدمهات روز به روز استوار تر بشه و همیشه بتونی روی پاهای خودت محکم

بایستی

 

اینقدر ذوق زده شدیم با بابایی که نگوووو.............

 

عزیزکم جدیدا کلمات بیشتری ادا میکنی مثل :ماماندون . بیا . من .توتو . ماهی . ببوش 

 

جملاتی هم ادا میکنی مثل مامان دف . اب بده 

 

وااااای که چقدر روزای با تو بودن واسم سرشار از خوشیه 

 

خدایا به همه حس مادر بودنا بچشون

 

الهی آمین

 

راستی انشاله خاله فاطی حسنا کوچولوشا تا یکماه دیگه به دنیا میاره

 

خدایا هوای ابجیما داشته باش . میدونی که خاطرش چقدر عزیزه .

 

 

نازگل مامان امیدوارم سال جدید را در کنار تو و باباعلی مهربون به خوشی و خوبی بگذرونم

 

و قسمت بشه بریم پابوس اقا. 

 

 

اخ که چقدر دلم تنگه واسه حرم اقا علی ابن موسی الرضا 

 

خدا جونم دوست دارم

 

این بنده ی حقیرا ببخش 

 

و همیشه هوامونا داشته باش......

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان گیلدا
2 اردیبهشت 94 23:31
اولین قدمات رو پاهای کوچولوت مبارک باشه عزیزم
مامان راضی
پاسخ
فدای محبتت فاطمه خانومم
مامان علی کوچولو
9 اردیبهشت 94 16:16
به سلامتی انشالله .مبارک باشه نیروانا جونی
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیززززم خاله جونم من محدثم
مامان فاطمه
12 اردیبهشت 94 21:08
مبارک باشه..خاله جونم قدم هات رو محکم بردار اگه افتادی اصلا مهم نیس دستت رو بزار روی زانوت بگو یا علی و دوباره بلند شو...
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جونم چشمممممممممممممم
خاله فاطی
6 آذر 94 22:50
قدم برداشتنت مبارک گل همیشه بهارم محدثه جونم فدات شم
مامان راضی
پاسخ
مرسی خاله جونممم