محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

شیرخواره ی سبز پوش من...

1393/8/24 16:04
نویسنده : مامان راضی
658 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                         

                                

 

سلاااااااااااااااااام محدثه جونمممممممممممم

 

 

شیر خواره ی سبز پوش من ایشالاا که همیشه تنت سالم باشه گلکمممممممممم

 

 

امروز واسه چکاب 9 ماهگیت رفتیم بهداشت اما متاسفانه دوباره وزنت تغییر خاصی نکرده بود

بعد از دو ماه 600 گرم اضافه کرده بودی و 7 کیلو شده بودی .

 

 

خیلی کمه اما ایشالا همیشه شاد باشی و بخندی .

 

 

بهم دستور دادند ببرمت پیش متخصص تغذیه...

 

 

اما به نظر من به خاطر سفالکسینی هست که هر شب میخوری فداتشم .

 

 

بگذریم.................. 

 

 

امسال با بودن و در آغوش گرفتن تو مراسم شیرخوارگان واسم بهترین بود . یه دل سیر گریه

کردم چون تو را داشتم و تازه بی بی رباب را درک میکردم آخ که چقدر سوزناکه که یه تیکه از

وجودتا پر پر کنند خدا لعنتشون کنه .

 

 

واسه مراسم رفتیم میدان امام . اول خواب بودی ولی وقتی قطره های اشک من میریخت

روی صورت نازت بیدار شدی و مدام میخواستی اشکاما پاک کنی واست تعجب آور بود که من

چیکار میکنم . 

 

 

راستی مامان خودش واست این لباسا را در عرض ده دقیقه دوخت . آفرین به خودم

...خخخخخخخخخخخ

 

 

تاسوعا و عاشورا مثل هرسال رفتیم روضه و بعد هم خونه مامانجون

 

 

وای وقتی یاد اون روزا میفتادم داغون میشدم آخه پارسال روز عاشورا هم مثل روزای اول

زایمان حالم خراب بود و فقط زار میزدم و آرزوی مرگ میکردم اما بدترین اشتباهم این بود که

همون روزا نرفتم واسه درمون افسردگی که ...

 

 

بماند گل قشنگم امسال با تو شور و حال دیگه ای داشت . توام خانوم بودی و هستی و آروم

بودی البته بعضی وقتا من کم میارم و سرت داد میزنم حلال کن مامانا محدثه ی نازم ببخش از

خدا خواستم کمکم کنه آخه دو هفته ای هم میشه که قرصای افسردگی را کنار گذاشتم .

خدا را شکر خیلیییی بهترم و لی بازم...........

 

 

خدایا به امید فضل و کرم تو

 

 

راستی عزیزکم دعا کن مامان راضیت روز دوشنبه امتحان رانندگیشا قبول بشه که نه تو اذیت

بشی و بخوای پیش کس دیگه ای باشی نه من که بخوام دوباره استرس امتحان داشته

باشم .

 

 

ایشالا خدا کمک کنه راننده ی خوب و بی خطری بشم و بتونم خوب برونم .ایشالاااااااااااااا

 

 

فدای دخملک ماهم بشم که هر روز خواستنی تر میشی گلم . از بس پیش بقیه بودی تا توی

خونه یا هر جای دیگه پیشمی فقط میچسبی به منا از من جدا نمیشی حتی موقع ظرف

شستن میای به پاهای من می ایستی و نمیزاری کاراما بکنم .قربونت برم من که با این کارات

دلما بیشتر میلرزونی واسه در آغوش کشیدنت نازگلی من ....

 

 

یه خبر خوش اینکه ده روزی میشه که زاینده رود ما را زنده کردند و آب را توش باز کردن ما هم

به تلافی اون روز تا حالا که در حسرت آب بودیم چند باری رفتیم پای آب وای که چه صفایی

داره جای همه خالی ....

 

 

خدا جونم شکر به خاطر داشته و نداشتت 

 

 

من بی تو هیچم ...

 

 

خودت همیشه هواما داشته باش 

 

 

دوست دارم پروردگار بی همتایم....

 

 

 

حالا بریم سراغ عکسای جیگیلی مامان

 

 

 

 

 

محدثه گلی و پسر خاله هاش مهدی و امیر روز تاسوعا در حال تماشای کاروان

 

 

اینم چند تا عکس از کاروان

 

 

 

اینم دخملی مخمل من در کنار رودخانه . فدای این نگاه نازت بشم الهی که به تنهایی ایستادی عزیزممممم

 

 

 

اینجا هم در حال قدم زدن  با خاله فاطی و عمو امیر 

 

 

 

 

 محدثه خانوم سوار بر اسب رویاهاش ....

 

 

 

الهی که فدای این مدل خوابیدنت بشم نازدونه ی مامانی

 

 

 

 

 

 

ای جون دلم که چشمات نازتر شده با این نگاهت . دختر چشم مشکی من ایشالا که همیشه خوش باشی چه من باشم چه نباشم ...

 

دوست دارم بیشتر از  همیشه

 

پسندها (4)

نظرات (8)

نیلوفر جون
24 آبان 93 18:03
سلام عزیزم ببخش که خیلی وقت بهت سر نزدم خودت که میدونی بچه داری وقت برای ادم نمیزاره ماشا.. که پرنسسی شده دخملی خدا حافظش باشه ایشا.. از طرف منم ماچش کن
مامان راضی
پاسخ
سلام چه عجب خواهش میکنم گلم ممنون عزیز دلم واقعا همینطوره که میگی ایشالا همیشه سرت گرمه همین کارای دخملی باشه
مامان زهرا
25 آبان 93 7:57
ايشالا خدا ازتون قبول كنه و زير سايه لطف خدا و حضرت علي اصغر بزرگ شه محدثه جونم. راضيه جون هر وقت يادت بيوفتم از صميم قلبم دعا ميكنم ايشالا ديگه نيازي به خوردن قرص نداشته باشي چون يكي از دوستاي دانشگاهيم هم اين مشكلو داشت و ميدونم خيلي سخته, ايشالا هميشه سالمو سلامت بالا سر بچه و خونه زندگيت باشي گلم. ماششششششششششششالا خيلي بانمكه مخصوصا وقتي ميخنده و گونه هاش گود ميوفته عزززززززززززززززيزم ايششششششششششالا امتحان رانندگي هم قبول شي عزيزم بعد شيريني بدي
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلم ایشالا با دعای دوستای گلم متاسفانه ردم کرد بی دلیل لطف داری عزیزم میبوسمت از راه دور
مامان علی کوچولو
26 آبان 93 9:42
قبولت باشه گلم .چقد از اون لفظ دختر چشم مشکی که گفتین خوشم اومد
مامان راضی
پاسخ
قبول حق خخخخخخخخ
مامانی ساره
26 آبان 93 12:10
الهی چقدر ناز شدی سبزپوش مامانی ماشاءالله قبول باشه عزیزم
مامان راضی
پاسخ
قبول حق گلم چشمات ناز می بینه خانومی
مينا مامان اميرعلي
27 آبان 93 22:24
ايشالله امتحانت رو خوب ميدي و موفق ميشي روي دختر خوشگلت رو ببوس
مامان راضی
پاسخ
مرسی خانومی دست بوسه عزیزم
مطهره
28 آبان 93 12:36
قربونش ماشااله چه خانومی شده ایشالا خدا همیشه حافظش باشه
مامان راضی
پاسخ
ممنون فدای محبتت گلممممممممممم
ღمامانی پرنسس شان آیღ
30 آبان 93 16:47
ای جونمممممم خیلی نازی....حضرت علی اصغر نگه دارت باشه عزیزمممم
مامان راضی
پاسخ
وای ببخشید گلم یادم رفته بوده پیامتا تایید کنم . شرمنده ممنون از دعای خیرت دوستم
خاله فاطی نی نی
23 آذر 93 19:00
الهی خاله فاطیش قربونش بشه بااین لباسای سبزش که چقدر قشنگ شده انشاااکه سالم وسلامت زیر سایه بابایی ومامانی زندگی کنه انشاااااااراستی راستی مبارررررررررررررررررررررررررررررررررک باشه گواهینامه گرفتی به ماهم که شیرینی ندادی ما که قبول نداریم اجی جونم انشششششششششششااا یه راننده حرفه ای بشی بعدشم منو همه جا ببری باش یادت نره برام دعا کنی خیلی استرس دارم فقط دارم ثانیه شماری میکنم برم سونو گرافی ............
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزمی فداتشم ایشالا که سونوتا دقیق گفته باشه و دخملی نازت به دنیا بیاد